Profesionální telefonování - úředník v telefonickém kontaktu
Kurz je určen pro pracovníky úřadů a státních institucí, kteří jsou v každodenním telefonickém kontaktu
s občany i kolegy a očekává se od nich profesionální, vstřícné a nekonfliktní jednání při řešení pracovních
povinností.
Cíle:
-
Zvýšit profesionalitu pracovníků
-
Zlepšit kvalitu poskytovaných služeb
-
Naučit se ovládat specifika telefonní komunikace
-
Zlepšit komunikační dovednosti v telefonické komunikaci s občanem
-
Naučit se strategie vedení telefoniockého hovoru a dosáhnout tak stanoveného cíle
Obsah kurzu:
-
Co je profesionální přístup
-
Očekávání a potřeby občana jako komunikačního partnera
-
Telefonní etiketa
-
Dovednosti v telefonické komunikaci
-
Vedení rozhovoru
-
Strategie jednání s různými typy lidí
-
Specifika telefonování podle zaměření skupiny pracovníků
-
Praktická cvičení
Tréninkový vzdělávací program sestavíme podle požadavků zadavatele s ohledem na potřeby konkrétní skupiny
pracovníků.