Profesionální telefonování - úředník v telefonickém kontaktu
Kurz je určen pro pracovníky úřadů a státních institucí, kteří jsou v každodenním telefonickém kontaktu s občany i kolegy a očekává se od nich profesionální, vstřícné a nekonfliktní jednání při řešení pracovních povinností.
Cíle:
- Zvýšit profesionalitu pracovníků
- Zlepšit kvalitu poskytovaných služeb
- Naučit se ovládat specifika telefonní komunikace
- Zlepšit komunikační dovednosti v telefonické komunikaci s občanem
- Naučit se strategie vedení telefoniockého hovoru a dosáhnout tak stanoveného cíle
Obsah kurzu:
- Co je profesionální přístup
- Očekávání a potřeby občana jako komunikačního partnera
- Telefonní etiketa
- Dovednosti v telefonické komunikaci
- Vedení rozhovoru
- Strategie jednání s různými typy lidí
- Specifika telefonování podle zaměření skupiny pracovníků
- Praktická cvičení
Tréninkový vzdělávací program sestavíme podle požadavků zadavatele s ohledem na potřeby konkrétní skupiny pracovníků.