Řešení obtížných komunikačních situací
Kurz je určen pro všechny, kteří se v kontaktu s lidmi stávají občas účastníky konfliktů nebo jsou nucení řešit komunikačně obtížné situace a chtějí se zdokonalit v technikách pro zvládání takových situací s nadhledem, bez emocí a osobního vyčerpání.
Cíle:
- Zlepšit své komunikační dovednosti
- Zdokonalit se v technikách pro profesionální řešení obtížných komunikačních situací
- Naučit se zvládat nepříjemné chování a agresi komunikačního partnera bez emocí a osobního vyčerpání
Obsah kurzu:
- Jak přístupovat s nadhledem k obtížným komunikačním situacím
- Spouštěče konfliktů a jejich prevence
- Základní typy komunikačně obtížných způsobů jednání
- Nekonfliktní strategie jednání a techniky řešení konfliktů dle potřeb účastníků školení
- Agrese a pravidla jednání s agresorem
- Manipulace a kontramanipulativní techniky v komunikaci
- Jak zvládnout a osobně ustát nepříjemné komunikační situace
Tréninkový vzdělávací program sestavíme podle požadavků zadavatele.