Řešení obtížných komunikačních situací
Kurz je určen pro všechny, kteří se v kontaktu s lidmi stávají občas účastníky konfliktů nebo jsou nucení
řešit komunikačně obtížné situace a chtějí se zdokonalit v technikách pro zvládání takových situací s
nadhledem, bez emocí a osobního vyčerpání.
Cíle:
-
Zlepšit své komunikační dovednosti
-
Zdokonalit se v technikách pro profesionální řešení obtížných komunikačních situací
-
Naučit se zvládat nepříjemné chování a agresi komunikačního partnera bez emocí a osobního vyčerpání
Obsah kurzu:
-
Jak přístupovat s nadhledem k obtížným komunikačním situacím
-
Spouštěče konfliktů a jejich prevence
-
Základní typy komunikačně obtížných způsobů jednání
-
Nekonfliktní strategie jednání a techniky řešení konfliktů dle potřeb účastníků školení
-
Agrese a pravidla jednání s agresorem
-
Manipulace a kontramanipulativní techniky v komunikaci
-
Jak zvládnout a osobně ustát nepříjemné komunikační situace
Tréninkový vzdělávací program sestavíme podle požadavků zadavatele.