Komunikační dovednosti
Kurz je určen pro všechny, kteří chtějí zlepšit své komunikační dovednosti v každodenním telefonickém
či osobním kontaktu s lidmi, řešit tak každodenní situace bez zbytečných konfliktů a tím budovat pozitivní
vztahy se schopností prosadit svůj názor.
Cíle:
-
Zlepšit komunikační dovednosti v kontaktu s lidmi
-
Naučit se, jak pozitivně působit v komunikaci a předcházet tak konfliktům
-
Naučit účastníky používat účinné komunikační techniky
-
Naučit se nebrat si osobně nastalé komunikační situace a řešit je bez emocí
Obsah kurzu:
-
Profesionální přístup
-
Kdo je můj komunikační partner, jeho potřeby a očekávání
-
Zásady efektivní sociální komunikace
-
Pozitivní komunikační a vztahové prvky
-
Možnosti ovlivňování
-
Nekonfliktní sebeprosazování
-
Prevence a řešení konfliktů
-
Praktická cvičení
Tréninkový vzdělávací program sestavíme podle požadavků zadavatele.