Komunikační dovednosti v kontaktu s občanem

Komunikační dovednosti pro pracovníky úřadů a státních institucí, kteří jsou v každodenním kontaktu s občany. Je zaměřen na profesionální jednání a nekonfliktní způsob komunikace při řešení požadavků, stížností a obtížných komunikačních situací.

Cíle:

  • Zvýšit profesionalitu pracovníků  
  • Zvýšit kvalitu poskytovaných služeb 
  • Zlepšit komunikační dovednosti v kontaktu s občany      
  • Naučit se jak při jednání pozitivně působit a předcházet tak konfliktům
  • Naučit účastníky používat účinné komunikační techniky
  • Naučit se nebrat si osobně nastalé komunikační situace a řešit je bez emocí

Obsah kurzu:          

  • Profesionální přístup
  • Potřeby a očekávání občana
  • Příčiny spokojenosti a nespokojenosti občanů 
  • Principy sociální komunikace
  • Jak pozitivně působit v kontaktu s občanem
  • Fáze rozhovoru, které ovlivní postoj a výsledek
  • Prevence a řešení konfliktů
  • Praktická cvičení

Tréninkový vzdělávací program sestavíme podle požadavků zadavatele s ohledem na potřeby konkrétní skupiny pracovníků.