Komunikační dovednosti v kontaktu s občanem
Komunikační dovednosti pro pracovníky úřadů a státních institucí, kteří jsou v každodenním kontaktu s občany. Je zaměřen na profesionální jednání a nekonfliktní způsob komunikace při řešení požadavků, stížností a obtížných komunikačních situací.
Cíle:
- Zvýšit profesionalitu pracovníků
- Zvýšit kvalitu poskytovaných služeb
- Zlepšit komunikační dovednosti v kontaktu s občany
- Naučit se jak při jednání pozitivně působit a předcházet tak konfliktům
- Naučit účastníky používat účinné komunikační techniky
- Naučit se nebrat si osobně nastalé komunikační situace a řešit je bez emocí
Obsah kurzu:
- Profesionální přístup
- Potřeby a očekávání občana
- Příčiny spokojenosti a nespokojenosti občanů
- Principy sociální komunikace
- Jak pozitivně působit v kontaktu s občanem
- Fáze rozhovoru, které ovlivní postoj a výsledek
- Prevence a řešení konfliktů
- Praktická cvičení
Tréninkový vzdělávací program sestavíme podle požadavků zadavatele s ohledem na potřeby konkrétní skupiny pracovníků.