Help desk

Kurz je určen pro pracovníky help desků obchodních společností, kteří poskytují klientskou podporu po telefonu a chtějí zlepšit kvalitu poskytovaných služeb a tím i spokojenost zákazníka.

Cíle:

  • Zvýšit profesionalitu pracovníků 
  • Zvýšit kvalitu poskytovaných služeb 
  • Zlepšit komunikační dovednosti se zaměřením na budování vztahu s klientem 
  • Naučit se jak pozitivně působit na zákazníka a tím také, jak předcházet konfliktům v komunikaci
  • Naučit se techniky, které jim pomohou zvládat tlak ze strany klienta

Obsah kurzu:      

  • Podstata práce v "help desku"
  • Potřeby a očekávání klienta    
  • Profesionální přístup
  • Zásady telefonické komunikace s klientem
  • Důležité části rozhovoru
  • Prevence a řešení konfliktů
  • Vhodné strategie jednání s různými typy klientů
  • Praktická cvičení

Tréninkový vzdělávací program sestavíme podle požadavků zadavatele s ohledem na potřeby konkrétní skupiny pracovníků.