Help desk
Kurz je určen pro pracovníky help desků obchodních společností, kteří poskytují klientskou podporu po telefonu a chtějí zlepšit kvalitu poskytovaných služeb a tím i spokojenost zákazníka.
Cíle:
- Zvýšit profesionalitu pracovníků
- Zvýšit kvalitu poskytovaných služeb
- Zlepšit komunikační dovednosti se zaměřením na budování vztahu s klientem
- Naučit se jak pozitivně působit na zákazníka a tím také, jak předcházet konfliktům v komunikaci
- Naučit se techniky, které jim pomohou zvládat tlak ze strany klienta
Obsah kurzu:
- Podstata práce v "help desku"
- Potřeby a očekávání klienta
- Profesionální přístup
- Zásady telefonické komunikace s klientem
- Důležité části rozhovoru
- Prevence a řešení konfliktů
- Vhodné strategie jednání s různými typy klientů
- Praktická cvičení
Tréninkový vzdělávací program sestavíme podle požadavků zadavatele s ohledem na potřeby konkrétní skupiny pracovníků.