Help desk
Kurz je určen pro pracovníky help desků obchodních společností, kteří poskytují klientskou podporu po
telefonu a chtějí zlepšit kvalitu poskytovaných služeb a tím i spokojenost zákazníka.
Cíle:
-
Zvýšit profesionalitu pracovníků
-
Zvýšit kvalitu poskytovaných služeb
-
Zlepšit komunikační dovednosti se zaměřením na budování vztahu s klientem
-
Naučit se jak pozitivně působit na zákazníka a tím také, jak předcházet konfliktům v komunikaci
-
Naučit se techniky, které jim pomohou zvládat tlak ze strany klienta
Obsah kurzu:
-
Podstata práce v "help desku"
-
Potřeby a očekávání klienta
-
Profesionální přístup
-
Zásady telefonické komunikace s klientem
-
Důležité části rozhovoru
-
Prevence a řešení konfliktů
-
Vhodné strategie jednání s různými typy klientů
-
Praktická cvičení
Tréninkový vzdělávací program sestavíme podle požadavků zadavatele s ohledem na potřeby konkrétní skupiny
pracovníků.