Asertivita v pracovní praxi
Kurz je určen pro pracovníky bank a finančních institucí, kteří v každodenním kontaktu s klienty musí být vyrovnaní, s dovedností efektivního vyjednávání, schopností rozhodovat se racionálně v konfliktních situacích. Za všech okolností umět řešit, vyjednávat, argumentovat a přesvědčovat na profesionální úrovni. Chtějí proto rozvíjet své asertivní dovednosti.
Cíle:
- Seznámit se s podstatou asertivity a možnostmi jejího využití v pracovní praxi
- Seznámit se s asertivními právy a vhodností jejich použití na pracovišti
- Osvojit si základní asertivní dovednosti a techniky
Obsah kurzu:
- Základní typy sociálního jednání
- Podstata a smysl asertivního chování
- Co je asertivita v praxi
- Kde je použitelná a kde zakázaná – argumenty pro asertivitu
- Otevřená komunikace
- Asertivita jako prevence konfliktních situací a cesta k jejich zvládání
- Možnosti a meze využívání asertivity v pracovní komunikaci
- Základní asertivní dovednosti
- Praktická cvičení
Tréninkový vzdělávací program sestavíme podle požadavků zadavatele s ohledem na potřeby konkrétní skupiny pracovníků.