***** ON LINE KURZ *****
Datum konání: 14.4.2023
Lektor: Mgr. Lenka Přívětivá
EFEKTIVNÍ KOMUNIKACE V KONTAKTU S OBČANY
Harmonogram: 9:00 - 14:00
Lektor: Mgr. Lenka Přívětivá
Cílem kurzu je:
Zvýšit profesionalit pracovníka ve stání instituci a umožnit tak snádněji budovat důvěru mezi pracovníky
úřadů a občany
Zdokonalit komunikační dovednosti pracovníka úřadu při jednání s občanem
Naučit se používat účiné pozitivní komunikační prvky a předcházet tak případným konfliktům
Naučit se nekonfliktním technikám púro řešení námitek či konkrétních komuynikačně obtížných situací v kontaktu
s občany
Obsah školení:
PROFESIONÁLNÍ PŘÍSTUP KE KOMUNIKACI S OBČANEM: Občan, jeho potřeby a očekávání; Cíle našeho hovoru s občanem;
Profesionální přístup v komunikaci s občany; Model sociální efektivnosti.
KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI: Využití pozitivních prvků neverbální komunikace; První dojem – navození atmosféry;
Kultura projevu; Účinné komunikační prvky; Co do komunikace nepatří.
NÁMITKY KLIENTŮ A JEJICH ŘEŠENÍ: Co jsou námitky; Techniky pro nekonfliktní řešení námitek; Techniky pro
překonání odmítnutí; Jak prosadit svůj návrh řešení.
ŘEŠENÍ KOMUNIKAČNĚ OBTÍŽNÝCH SITUACÍ: Základní typy jednání; Jak zvládat agresi a odolat manipulaci; Některé
nekonfliktní strategie jednání dle potřeb účastníků školení; Emoce v komunikaci.
Praktická cvičení
Diskuze, Chat