Zvládání stresu
Kurz je určen pro pracovníky call center, kteří jsou v důsledku výkonu své práce vystaveni velkému tlaku,
a chtějí se naučit preventivnímu antistresovému přístupu a zvýšit svou odolnost proti stresu v běžném
i pracovním životě.
Cíle:
-
Zvýšit profesionalitu pracovníků
-
Zvýšit kvalitu poskytovaných služeb
-
Naučit se preventivnímu přístupu ke stresovým situacím
-
Naučit se zvládat stres a posílit odolnost proti stresu
-
Získat praktické dovednosti v technikách pro uvolňování stresu
Obsah kurzu:
-
Co je to stres a jeho projevy
-
Obvyklé stresory v praci na call centru
-
Reakce na stres
-
Principy zvládání stresu
-
Strategie řešení problému
-
Emocionální a duševní sebekontrola
-
Možnosti řešení vybraných stresových situací
-
Relaxační a antistresové techniky
-
Praktická cvičení
Tréninkový vzdělávací program sestavíme podle požadavků zadavatele s ohledem na potřeby konkrétní skupiny
pracovníků.