KURZY PRO ASISTENTKY A RECEPČNÍ
Kurzy jsou určené pro asistentky a recepční obchodních společností nebo úřadů, které jsou v každodenním osobním a telefonickém kontaktu s klientem, kolegou nebo dodavatelem. Kromě klasické administrativní práce poskytují informace, řeší různé požadavky klientů a kolegů, přijímají návštěvy a zajišťují společenské akce. Jsou profesionální podporou svým kolegům, zároveň svým jednáním prezentují firemní kulturu a profesionální přístup společnosti ke klientům.
Z nabízených témat sestavíme tréninkový vzdělávací program podle požadavků zadavatele s ohledem na potřeby konkrétní skupiny pracovníků.
Seznam programů určených pro asistentky a recepční
- Profesionální asistentka
- Profesionální recepční
- Pracovně společenská etiketa
- Firemní korespondence
- Profesionální telefonování
- Komunikační dovednosti
- Řešení komunikačně obtížných situací
- Zvládání stresu
Školení jsou interaktivní, předpokládají aktivní zapojování účastníků kurzu. V průběhu školení využíváme techniku k projekci probíraných témat. Účastníci kurzů si získané dovednosti zkouší obratem v praktických cvičeních či modelových situacích, které připravujeme na základě skutečných zážitků účastníků školení, nebo informací získaných komunikaci se zadavatelem při přípravě vzdělávacího projektu. V programu mohou být zařazeny testy či nácvikové hry, ve kterých si účastníci také prověřují vlastní dovednosti a schopnosti, vždy s ohledem na naplnění požadavků a očekávání klienta.
Materiály, které obdrží účastníci v průběhu školení
- manuály
- pracovní listy
- cvičení a testy
- blok a psací potřeby
-
certifikát o absolvování školení