Úprava firemních písemností

Kurz je určen pro asistentky, recepční a pracovníky firemní podpory, kteří jsou v každodenním písemném kontaktu s klientem, kolegou či dodavatelem. Jejich písemnosti jsou vizitkou společnosti, mají mít profesionální úroveň a splňovat normy pro úpravu písemností platné v EU.

Cíle:

  • Zvýšit profesionalitu pracovníků
  • Zvýšit kvalitu poskytovaných služeb
  • Zlepšit dovednosti v písemném kontaktu se zákazníkem
  • Seznámit pracovníky se změnami ČSN pro úpravu písemností s ohledem na normy platné v EU
  • Získané dovednosti procvičit na praktických příkladech

Obsah kurzu:

  • Co je norma pro úpravu obchodní a firemní korespondence
  • Formy psaní některých údajů
  • Náležitosti obchodního dopisu
  • Struktura dopisu
  • Jazykové zásady (ČJ)
  • Vzory firemní korespondence
  • Principy e-mailové korespondence
  • Etiketa v písemném projevu
  • Praktická cvičení

Tréninkový vzdělávací program sestavíme podle požadavků zadavatele s ohledem na potřeby konkrétní skupiny pracovníků.