Úprava firemních písemností
Kurz je určen pro asistentky, recepční a pracovníky firemní podpory, kteří jsou v každodenním písemném kontaktu s klientem, kolegou či dodavatelem. Jejich písemnosti jsou vizitkou společnosti, mají mít profesionální úroveň a splňovat normy pro úpravu písemností platné v EU.
Cíle:
- Zvýšit profesionalitu pracovníků
- Zvýšit kvalitu poskytovaných služeb
- Zlepšit dovednosti v písemném kontaktu se zákazníkem
- Seznámit pracovníky se změnami ČSN pro úpravu písemností s ohledem na normy platné v EU
- Získané dovednosti procvičit na praktických příkladech
Obsah kurzu:
- Co je norma pro úpravu obchodní a firemní korespondence
- Formy psaní některých údajů
- Náležitosti obchodního dopisu
- Struktura dopisu
- Jazykové zásady (ČJ)
- Vzory firemní korespondence
- Principy e-mailové korespondence
- Etiketa v písemném projevu
-
Praktická cvičení
Tréninkový vzdělávací program sestavíme podle požadavků zadavatele s ohledem na potřeby konkrétní skupiny pracovníků.