Supervizor call centra

Kurz je určen pro vedoucí pracovníky call center, kteří chtějí zlepšit své komunikační a managerské dovednosti s cílem naučit se efektivním metodám motivace a hodnocení operátorů, poskytování zpětné vazby a ujasnit si možnosti využití získaných dat z reportingu práce v call centru.

Cíle:

  • Definovat si práci supervizora
  • Naučit se analyzovat výkony operátora
  • Naučit se poskytovat efektivní zpětnou vazbu operátorům
  • Umět nastavit aktuální proces fungování call centra

Obsah kurzu:

  • Role supervizora call centra
  • Činnosti prováděné supervizorem 
  • Metody vedení lidí v call centru
  • Kontrola a hodnocení výkonu operátora  
  • Poskytování zpětné vazby operátorům
  • Praktická cvičení

Tréninkový vzdělávací program sestavíme podle požadavků zadavatele s ohledem na potřeby konkrétní skupiny pracovníků.