Řešení komunikačně obtížných situací v kontaktu s občany

Kurz je určen pro pracovníky úřadů a státních institucí, kteří se v kontaktu s občany stávají občas účastníky konfliktů nebo jsou nucení řešit komunikačně obtížné situace a chtějí se zdokonalit v technikách pro profesionální zvládání takových situací s ohledem na dodržování principů činnosti vykonávané ve službách klientům, bez emocí a osobního vyčerpání.

Cíle:

  • Zvýšit profesionalitu pracovníků 
  • Zvýšit kvalitu poskytovaných služeb 
  • Zdokonalit se v technikách pro profesionální řešení obtížných komunikačních situací 
  • Naučit se zvládat nepříjemné chování a agresi klienta bez emocí a osobního vyčerpání

Obsah kurzu:

  • Profesionální přístup k obtížným komunikačním situacím
  • Spouštěče konfliktů a jejich prevence
  • Základní typy komunikačně obtížných způsobů jednání
  • Nekonfliktní strategie jednání a techniky řešení konfliktů dle potřeb účastníků školení
  • Agrese a pravidla jednání s agresorem
  • Manipulace a kontramanipulativní techniky v komunikaci s klientem
  • Jak zvládnout a osobně ustát nepříjemné komunikační situace

Tréninkový vzdělávací program sestavíme podle požadavků zadavatele s ohledem na potřeby konkrétní skupiny pracovníků.