Profesionální telefonování
Kurz je určen pro asistentky a recepční obchodních společností či úřadů, které jsou v každodenním telefonickém
kontaktu se zákazníkem či kolegou a očekává se od nich profesionální, vstřícné a nekonfliktní jednání
při řešení pracovních povinností.
Cíle:
-
Zvýšit profesionalitu pracovníků
-
Zlepšit kvalitu poskytovaných služeb a prezentaci společnosti
-
Naučit se ovládat specifika telefonní komunikace
-
Zlepšit komunikační dovednosti v telefonické komunikaci se zákazníkem
-
Naučit se strategie vedení telefoniockého hovoru a dosáhnout tak stanoveného cíle
-
Seznámit se s technikami jednání s různými typy klientů
Obsah kurzu:
-
Co je profesionální přístup
-
Očekávání a potřeby komunikačního partnera
-
Telefonní etiketa
-
Dovednosti v telefonické komunikaci
-
Vedení rozhovoru
-
Strategie jednání s různými typy lidí
-
Specifika telefonování podle zaměření skupiny pracovníků
-
Praktická cvičení
Tréninkový vzdělávací program sestavíme podle požadavků zadavatele s ohledem na potřeby konkrétní skupiny
pracovníků.