Profesionální telefonování

Kurz je určen pro asistentky a recepční obchodních společností či úřadů, které jsou v každodenním telefonickém kontaktu se zákazníkem či kolegou a očekává se od nich profesionální, vstřícné a nekonfliktní jednání při řešení pracovních povinností.

Cíle:

  • Zvýšit profesionalitu pracovníků
  • Zlepšit kvalitu poskytovaných služeb a prezentaci společnosti
  • Naučit se ovládat specifika telefonní komunikace
  • Zlepšit komunikační dovednosti v telefonické komunikaci se zákazníkem
  • Naučit se strategie vedení telefoniockého hovoru a dosáhnout tak stanoveného cíle
  • Seznámit se s technikami jednání s různými typy klientů

Obsah kurzu:

  • Co je profesionální přístup
  • Očekávání a potřeby komunikačního partnera
  • Telefonní etiketa
  • Dovednosti v telefonické komunikaci
  • Vedení rozhovoru
  • Strategie jednání s různými typy lidí
  • Specifika telefonování podle zaměření skupiny pracovníků
  • Praktická cvičení

Tréninkový vzdělávací program sestavíme podle požadavků zadavatele s ohledem na potřeby konkrétní skupiny pracovníků.