Profesionální telefonování
Kurz je určen pro asistentky a recepční obchodních společností či úřadů, které jsou v každodenním telefonickém kontaktu se zákazníkem či kolegou a očekává se od nich profesionální, vstřícné a nekonfliktní jednání při řešení pracovních povinností.
Cíle:
- Zvýšit profesionalitu pracovníků
- Zlepšit kvalitu poskytovaných služeb a prezentaci společnosti
- Naučit se ovládat specifika telefonní komunikace
- Zlepšit komunikační dovednosti v telefonické komunikaci se zákazníkem
- Naučit se strategie vedení telefoniockého hovoru a dosáhnout tak stanoveného cíle
- Seznámit se s technikami jednání s různými typy klientů
Obsah kurzu:
- Co je profesionální přístup
- Očekávání a potřeby komunikačního partnera
- Telefonní etiketa
- Dovednosti v telefonické komunikaci
- Vedení rozhovoru
- Strategie jednání s různými typy lidí
- Specifika telefonování podle zaměření skupiny pracovníků
-
Praktická cvičení
Tréninkový vzdělávací program sestavíme podle požadavků zadavatele s ohledem na potřeby konkrétní skupiny pracovníků.