Profesionální recepční

Kurz je určen pro recepční obchodních společností či úřadů, které si chtějí zlepšit své znalostia a dovednosti ve vedení recepce a komunikaci s kolegy i klienty. Mají zájem o to, stát se profesionálem při poskytování podpory kolegům a vytváření stabilního místa kde je jako první prezentována firemní kultura společnosti.

Cíle:

  • Zvýšit profesionalitu pracovníků
  • Posílit povědomí účastníků o významu a postavení recepční v rámci společnosti
  • Zvýšit kvalitu poskytovaných služeb a prezentování standard společnosti
  • Zlepšit komunikační dovednosti v kontaktu s klienty a kolegy s ohledem na charakter práce recepční
  • Získat znalosti a dovednosti pracovníka, který je podporou společnosti
  • Naučit se základům společenské etikety při výkonu práce recepční
  • Naučit se řešit některé nestandardní situace bez emocí a se zachováním profesionálního přístupu

Obsah kurzu:

  • Osobnost recepční
  • Profesionální image
  • Recepce
  • Telefonování
  • Komunikační dovednosti v kontaktu s klienty i kolegy
  • Etiketa - Návštěvy, obsluha
  • Strategie jednání s různými typy lidí
  • Prevence konfliktů
  • Praktická cvičení

Tréninkový vzdělávací program sestavíme podle požadavků zadavatele s ohledem na potřeby konkrétní skupiny pracovníků.