Profesionální recepční
Kurz je určen pro recepční obchodních společností či úřadů, které si chtějí zlepšit své znalostia a dovednosti ve vedení recepce a komunikaci s kolegy i klienty. Mají zájem o to, stát se profesionálem při poskytování podpory kolegům a vytváření stabilního místa kde je jako první prezentována firemní kultura společnosti.
Cíle:
- Zvýšit profesionalitu pracovníků
- Posílit povědomí účastníků o významu a postavení recepční v rámci společnosti
- Zvýšit kvalitu poskytovaných služeb a prezentování standard společnosti
- Zlepšit komunikační dovednosti v kontaktu s klienty a kolegy s ohledem na charakter práce recepční
- Získat znalosti a dovednosti pracovníka, který je podporou společnosti
- Naučit se základům společenské etikety při výkonu práce recepční
- Naučit se řešit některé nestandardní situace bez emocí a se zachováním profesionálního přístupu
Obsah kurzu:
- Osobnost recepční
- Profesionální image
- Recepce
- Telefonování
- Komunikační dovednosti v kontaktu s klienty i kolegy
- Etiketa - Návštěvy, obsluha
- Strategie jednání s různými typy lidí
- Prevence konfliktů
-
Praktická cvičení
Tréninkový vzdělávací program sestavíme podle požadavků zadavatele s ohledem na potřeby konkrétní skupiny pracovníků.