Profesionální recepční
Kurz je určen pro recepční obchodních společností či úřadů, které si chtějí zlepšit své znalostia a dovednosti
ve vedení recepce a komunikaci s kolegy i klienty. Mají zájem o to, stát se profesionálem při poskytování
podpory kolegům a vytváření stabilního místa kde je jako první prezentována firemní kultura společnosti.
Cíle:
-
Zvýšit profesionalitu pracovníků
-
Posílit povědomí účastníků o významu a postavení recepční v rámci společnosti
-
Zvýšit kvalitu poskytovaných služeb a prezentování standard společnosti
-
Zlepšit komunikační dovednosti v kontaktu s klienty a kolegy s ohledem na charakter práce
recepční
-
Získat znalosti a dovednosti pracovníka, který je podporou společnosti
-
Naučit se základům společenské etikety při výkonu práce recepční
-
Naučit se řešit některé nestandardní situace bez emocí a se zachováním profesionálního přístupu
Obsah kurzu:
-
Osobnost recepční
-
Profesionální image
-
Recepce
-
Telefonování
-
Komunikační dovednosti v kontaktu s klienty i kolegy
-
Etiketa - Návštěvy, obsluha
-
Strategie jednání s různými typy lidí
-
Prevence konfliktů
-
Praktická cvičení
Tréninkový vzdělávací program sestavíme podle požadavků zadavatele s ohledem na potřeby konkrétní skupiny
pracovníků.