Profesionální asistentka

Kurz je určen pro asistentky obchodních společností či úřadů, které si chtějí zlepšit své znalostia a dovednosti ve vedení kanceláře a komunikaci s kolegy a klienty, mají zájem o to, stát se profesionálem při poskytování podpory kolegům a vytváření stabilního zázemí společnosti.

Cíle:

  • Zvýšit profesionalitu pracovníků
  • Posílit povědomí účastníků o významu a postavení asistentky v rámci společnosti
  • Zvýšit kvalitu poskytovaných služeb a prezentování standard společnosti
  • Zlepšit komunikační dovednosti v kontaktu s klienty a kolegy s ohledem na charakter práce asistentky
  • Získat znalosti a dovednosti pracovníka, který je podporou společnosti
  • Osvojit si základy společenské etikety jako součást profesionálního přístupu ke klientům a prezentace firmy
  • Naučit se řešit některé nestandardní situace bez emocí a se zachováním profesionálního přístupu

Obsah kurzu:

  • Osobnost asistentky
  • Profesionální image
  • Telefonování
  • Komunikační dovednosti v kontaktu s interním a externím klientem
  • Podpora kanceláře
  • Úprava korespondence
  • Strategie jednání s různými typy lidí
  • Prevence konfliktů
  • Praktická cvičení

Tréninkový vzdělávací program sestavíme podle požadavků zadavatele s ohledem na potřeby konkrétní skupiny pracovníků.