Profesionální asistentka
Kurz je určen pro asistentky obchodních společností či úřadů, které si chtějí zlepšit své znalostia a dovednosti ve vedení kanceláře a komunikaci s kolegy a klienty, mají zájem o to, stát se profesionálem při poskytování podpory kolegům a vytváření stabilního zázemí společnosti.
Cíle:
- Zvýšit profesionalitu pracovníků
- Posílit povědomí účastníků o významu a postavení asistentky v rámci společnosti
- Zvýšit kvalitu poskytovaných služeb a prezentování standard společnosti
- Zlepšit komunikační dovednosti v kontaktu s klienty a kolegy s ohledem na charakter práce asistentky
- Získat znalosti a dovednosti pracovníka, který je podporou společnosti
- Osvojit si základy společenské etikety jako součást profesionálního přístupu ke klientům a prezentace firmy
-
Naučit se řešit některé nestandardní situace bez emocí a se zachováním profesionálního přístupu
Obsah kurzu:
- Osobnost asistentky
- Profesionální image
- Telefonování
- Komunikační dovednosti v kontaktu s interním a externím klientem
- Podpora kanceláře
- Úprava korespondence
- Strategie jednání s různými typy lidí
- Prevence konfliktů
-
Praktická cvičení
Tréninkový vzdělávací program sestavíme podle požadavků zadavatele s ohledem na potřeby konkrétní skupiny pracovníků.