Prodejní dovednosti

Kurz je určen pro prodejce a pracovníky obchodních společností, kteří mají v pracovní náplni oslovovat klienty, sjednávat schůzky, navštěvovat zákazníky s nabídkou produktů či služeb. Jejich cílem je umět přesvědčit zákazníka, vzbudit jeho zájem a nenechat se odbýt při prvním projevu nezájmu ze strany zákazníka.

Cíle:

  • Zvýšit profesionalitu pracovníků 
  • Zvýšit kvalitu poskytovaných služeb 
  • Zlepšit komunikační dovednosti v kontaktu s klientem se zaměřením na nabídku a prodej služeb 
  • Naučit se využívat komunikační techniky s cílem získat důvěru klienta a získat příležitost k nabídce služeb 
  • Naučit účastníky používat efektivní metody prodejní komunikace
  • Naučit účastníky vhodné reakce a odpovědi na nejčastější prodejní námitky zákazníků
  • Naučit se jak překonat odmítnutí a dovést hovor ke stanovenému cíli  

Obsah kurzu:       

  • Osobnostní předpoklady dobrého prodejce 
  • Komunikační dovednosti prodejce 
  • Příprava prodejce
  • Kontaktování potenciálních klientů
  • Kontaktováni stávajících klientů 
  • Přesvědčování a argumentace
  • Efektivní zvládání prodejních námitek     
  • Kupní signály
  • Praktická cvičení

Tréninkový vzdělávací program sestavíme podle požadavků zadavatele s ohledem na potřeby konkrétní skupiny pracovníků.