Prodejní dovednosti
Kurz je určen pro prodejce a pracovníky obchodních společností, kteří mají v pracovní náplni oslovovat klienty, sjednávat schůzky, navštěvovat zákazníky s nabídkou produktů či služeb. Jejich cílem je umět přesvědčit zákazníka, vzbudit jeho zájem a nenechat se odbýt při prvním projevu nezájmu ze strany zákazníka.
Cíle:
- Zvýšit profesionalitu pracovníků
- Zvýšit kvalitu poskytovaných služeb
- Zlepšit komunikační dovednosti v kontaktu s klientem se zaměřením na nabídku a prodej služeb
- Naučit se využívat komunikační techniky s cílem získat důvěru klienta a získat příležitost k nabídce služeb
- Naučit účastníky používat efektivní metody prodejní komunikace
- Naučit účastníky vhodné reakce a odpovědi na nejčastější prodejní námitky zákazníků
- Naučit se jak překonat odmítnutí a dovést hovor ke stanovenému cíli
Obsah kurzu:
- Osobnostní předpoklady dobrého prodejce
- Komunikační dovednosti prodejce
- Příprava prodejce
- Kontaktování potenciálních klientů
- Kontaktováni stávajících klientů
- Přesvědčování a argumentace
- Efektivní zvládání prodejních námitek
- Kupní signály
- Praktická cvičení
Tréninkový vzdělávací program sestavíme podle požadavků zadavatele s ohledem na potřeby konkrétní skupiny pracovníků.