Prodej po telefonu
Kurz je určen pro prodejce a pracovníky call center, jejichž cílem je přesvědčit zákazníka po telefonu, vzbudit zájem o nabízenou službu či produkt a nenechat se odbýt při prvním projevu nezájmu ze strany zákazníka.
Cíle:
- Zvýšit profesionalitu pracovníků
- Zvýšit kvalitu poskytovaných služeb
- Zlepšit komunikační dovednosti v kontaktu s klientem se zaměřením na nabídku a prodej služeb
- Naučit se, jak využít komunikační techniky s cílem získat důvěru klienta a získat příležitost k nabídce služeb
- Naučit účastníky používat efektivní metody prodejní komunikace
- Naučit účastníky vhodné reakce a odpovědi na nejčastější prodejní námitky zákazníků
- Naučit se jak překonat odmítnutí a dovést hovor ke stanovenému cíli
Obsah kurzu:
- Osobnostní předpoklady dobrého prodejce
- Komunikační dovednosti prodejce
- Příprava prodejce
- Kontaktování potenciálních klientů
- Kontaktováni stávajících klientů
- Fáze prodejního telefonického hovoru
- Efektivní zvládání námitek
- Kupní signály
- Praktická cvičení
Tréninkový vzdělávací program sestavíme podle požadavků zadavatele s ohledem na potřeby konkrétní skupiny pracovníků.