Prodej po telefonu
Kurz je určen pro prodejce a pracovníky call center, jejichž cílem je přesvědčit zákazníka po telefonu,
vzbudit zájem o nabízenou službu či produkt a nenechat se odbýt při prvním projevu nezájmu ze strany
zákazníka.
Cíle:
-
Zvýšit profesionalitu pracovníků
-
Zvýšit kvalitu poskytovaných služeb
-
Zlepšit komunikační dovednosti v kontaktu s klientem se zaměřením na nabídku a prodej služeb
-
Naučit se, jak využít komunikační techniky s cílem získat důvěru klienta a získat příležitost k nabídce
služeb
-
Naučit účastníky používat efektivní metody prodejní komunikace
-
Naučit účastníky vhodné reakce a odpovědi na nejčastější prodejní námitky zákazníků
-
Naučit se jak překonat odmítnutí a dovést hovor ke stanovenému cíli
Obsah kurzu:
-
Osobnostní předpoklady dobrého prodejce
-
Komunikační dovednosti prodejce
-
Příprava prodejce
-
Kontaktování potenciálních klientů
-
Kontaktováni stávajících klientů
-
Fáze prodejního telefonického hovoru
-
Efektivní zvládání námitek
-
Kupní signály
-
Praktická cvičení
Tréninkový vzdělávací program sestavíme podle požadavků zadavatele s ohledem na potřeby konkrétní skupiny
pracovníků.