Pracovní a společenská etiketa

Kurz je určen pro asistentky a recepční obchodních společností či úřadů, kteří v každodenním kontaktu s lidmi zajišťují obsluhu a péči o návštěvy firmy. V rámci plnění profesionálních pracovních povinností je pro ně nezbytné znát základy etikety chování v pracovním a společenském styku.

Cíle:

  • Osvojit si pravidla chování ve společensko-pracovním styku při výkonu práce asistenteky/recepční
  • Naučit se uplatnit pravidla etikety v prezentaci a plnění úkolů v pozici pracovníka podpory společnosti
  • Získat přehled o typech a náplni společenských a pracovních akcích
  • Dostat doporučení pro osobní přípravu na tyto akce

Obsah kurzu:

  • Přednosti
  • Oslovování
  • Představování
  • Zdravení
  • Konverzace
  • Dary, dárky, předměty
  • Zahraniční kolega
  • Vizitky, pozvánky
  • Zasedací pořádek
  • Společenské akce
  • Praktická cvičení

Tréninkový vzdělávací program sestavíme podle požadavků zadavatele s ohledem na potřeby konkrétní skupiny pracovníků.