Pracovní a společenská etiketa
Kurz je určen pro asistentky a recepční obchodních společností či úřadů, kteří v každodenním kontaktu
s lidmi zajišťují obsluhu a péči o návštěvy firmy. V rámci plnění profesionálních pracovních povinností
je pro ně nezbytné znát základy etikety chování v pracovním a společenském styku.
Cíle:
-
Osvojit si pravidla chování ve společensko-pracovním styku při výkonu práce asistenteky/recepční
-
Naučit se uplatnit pravidla etikety v prezentaci a plnění úkolů v pozici pracovníka podpory společnosti
-
Získat přehled o typech a náplni společenských a pracovních akcích
-
Dostat doporučení pro osobní přípravu na tyto akce
Obsah kurzu:
-
Přednosti
-
Oslovování
-
Představování
-
Zdravení
-
Konverzace
-
Dary, dárky, předměty
-
Zahraniční kolega
-
Vizitky, pozvánky
-
Zasedací pořádek
-
Společenské akce
-
Praktická cvičení
Tréninkový vzdělávací program sestavíme podle požadavků zadavatele s ohledem na potřeby konkrétní skupiny
pracovníků.