Pracovní a společenská etiketa
Kurz je určen pro asistentky a recepční obchodních společností či úřadů, kteří v každodenním kontaktu s lidmi zajišťují obsluhu a péči o návštěvy firmy. V rámci plnění profesionálních pracovních povinností je pro ně nezbytné znát základy etikety chování v pracovním a společenském styku.
Cíle:
- Osvojit si pravidla chování ve společensko-pracovním styku při výkonu práce asistenteky/recepční
- Naučit se uplatnit pravidla etikety v prezentaci a plnění úkolů v pozici pracovníka podpory společnosti
- Získat přehled o typech a náplni společenských a pracovních akcích
- Dostat doporučení pro osobní přípravu na tyto akce
Obsah kurzu:
- Přednosti
- Oslovování
- Představování
- Zdravení
- Konverzace
- Dary, dárky, předměty
- Zahraniční kolega
- Vizitky, pozvánky
- Zasedací pořádek
- Společenské akce
- Praktická cvičení
Tréninkový vzdělávací program sestavíme podle požadavků zadavatele s ohledem na potřeby konkrétní skupiny pracovníků.