Komunikační dovednosti v kontaktu s hosty
Kurz je určen pro pracovníky hotelů, lázeňských a ubytovacích zařízení, kteří jsou v každodenním telefonickém či osobním kontaktu s klienty, musí dbát na dokonalý prozákaznický přístup při řešení jejich požadavků a potřeb a tím budovat pozitivní vztahy a loajalitu zákazníků.
Cíle:
- Zvýšit profesionalitu pracovníků
- Zvýšit kvalitu poskytovaných služeb
- Zlepšit komunikační dovednosti v kontaktu s klientem s ohledem na charakter práce
- Naučit se jak pozitivně působit na klienta a předcházet tak konfliktům
- Naučit účastníky používat účinné komunikační techniky
- Naučit se nebrat si osobně nastalé komunikační situace a řešit je bez emocí
Obsah kurzu:
- Profesionální přístup
- Potřeby a očekávání hosta
- Příčiny spokojenosti a nespokojenosti hostů
- Principy sociální komunikace
- Jak pozitivně působit v kontaktu s hostem
- Kultura projevu
- Fáze rozhovoru, které ovlivní postoj a výsledek
- Prevence a řešení konfliktů
- Komunikace s různými typy hostů
- Praktická cvičení
Tréninkový vzdělávací program sestavíme podle požadavků zadavatele s ohledem na potřeby konkrétní skupiny pracovníků.