Komunikační dovednosti v kontaktu s hosty
Kurz je určen pro pracovníky hotelů, lázeňských a ubytovacích zařízení, kteří jsou v každodenním telefonickém
či osobním kontaktu s klienty, musí dbát na dokonalý prozákaznický přístup při řešení jejich požadavků
a potřeb a tím budovat pozitivní vztahy a loajalitu zákazníků.
Cíle:
-
Zvýšit profesionalitu pracovníků
-
Zvýšit kvalitu poskytovaných služeb
-
Zlepšit komunikační dovednosti v kontaktu s klientem s ohledem na charakter práce
-
Naučit se jak pozitivně působit na klienta a předcházet tak konfliktům
-
Naučit účastníky používat účinné komunikační techniky
-
Naučit se nebrat si osobně nastalé komunikační situace a řešit je bez emocí
Obsah kurzu:
-
Profesionální přístup
-
Potřeby a očekávání hosta
-
Příčiny spokojenosti a nespokojenosti hostů
-
Principy sociální komunikace
-
Jak pozitivně působit v kontaktu s hostem
-
Kultura projevu
-
Fáze rozhovoru, které ovlivní postoj a výsledek
-
Prevence a řešení konfliktů
-
Komunikace s různými typy hostů
-
Praktická cvičení
Tréninkový vzdělávací program sestavíme podle požadavků zadavatele s ohledem na potřeby konkrétní skupiny
pracovníků.