Komunikační dovednosti v kontaktu s hosty

Kurz je určen pro pracovníky hotelů, lázeňských a ubytovacích zařízení, kteří jsou v každodenním telefonickém či osobním kontaktu s klienty, musí dbát na dokonalý prozákaznický přístup při řešení jejich požadavků a potřeb a tím budovat pozitivní vztahy a loajalitu zákazníků.

Cíle:

  • Zvýšit profesionalitu pracovníků
  • Zvýšit kvalitu poskytovaných služeb
  • Zlepšit komunikační dovednosti v kontaktu s klientem s ohledem na charakter práce
  • Naučit se jak pozitivně působit na klienta a předcházet tak konfliktům
  • Naučit účastníky používat účinné komunikační techniky
  • Naučit se nebrat si osobně nastalé komunikační situace a řešit je bez emocí

Obsah kurzu:

  • Profesionální přístup
  • Potřeby a očekávání hosta
  • Příčiny spokojenosti a nespokojenosti hostů
  • Principy sociální komunikace
  • Jak pozitivně působit v kontaktu s hostem
  • Kultura projevu
  • Fáze rozhovoru, které ovlivní postoj a výsledek
  • Prevence a řešení konfliktů
  • Komunikace s různými typy hostů
  • Praktická cvičení

Tréninkový vzdělávací program sestavíme podle požadavků zadavatele s ohledem na potřeby konkrétní skupiny pracovníků.