Komunikační dovednosti

Kurz je určen pro asistentky, recepční, či ostatní pracovníky obchodních společností a úřadů kteří jsou v každodenním kontaktu s externím i interním klientem, musí dbát na dokonalý prozákaznický přístup při řešení jejich požadavků a potřeb a tím budovat pozitivní vztahy a loajalitu zákazníků a kolegů. Je zaměřen na profesionální jednání a nekonfliktní způsob komunikace.

Cíle:

  • zvýšit profesionalitu pracovníků
  • zvýšit kvalitu poskytovaných služeb
  • zlepšit komunikační dovednosti v kontaktu s interním či externím zákazníkem 
  • naučit se působit v kontaktu se zákazníkem působit pozitivně a tím předcházet konfliktům
  • naučit se používat efektivní metody komunikace

Obsah kurzu:

  • Profesionální přístup
  • Potřeby a očekávání občana
  • Principy efektivní komunikace
  • Pozitivní komunikační prvky
  • Komunikační techniky a strategie
  • Prevence a řešení konfliktů
  • Praktická cvičení

Tréninkový vzdělávací program sestavíme podle požadavků zadavatele s ohledem na potřeby konkrétní skupiny pracovníků.