Komunikační dovednosti
Kurz je určen pro asistentky, recepční, či ostatní pracovníky obchodních společností a úřadů kteří jsou v každodenním kontaktu s externím i interním klientem, musí dbát na dokonalý prozákaznický přístup při řešení jejich požadavků a potřeb a tím budovat pozitivní vztahy a loajalitu zákazníků a kolegů. Je zaměřen na profesionální jednání a nekonfliktní způsob komunikace.
Cíle:
- zvýšit profesionalitu pracovníků
- zvýšit kvalitu poskytovaných služeb
- zlepšit komunikační dovednosti v kontaktu s interním či externím zákazníkem
- naučit se působit v kontaktu se zákazníkem působit pozitivně a tím předcházet konfliktům
- naučit se používat efektivní metody komunikace
Obsah kurzu:
- Profesionální přístup
- Potřeby a očekávání občana
- Principy efektivní komunikace
- Pozitivní komunikační prvky
- Komunikační techniky a strategie
- Prevence a řešení konfliktů
-
Praktická cvičení
Tréninkový vzdělávací program sestavíme podle požadavků zadavatele s ohledem na potřeby konkrétní skupiny pracovníků.