Komunikačně obtížné situace
Kurz je určen pro pracovníky personálního oddělení obchodních společností i úřadů, kteří jsou v rámci
plnění pracovních povinností vystaveni komunikačně nepříjemným situacím se svými kolegy, zákazníky, dodavateli.
Cílem školení je naučit se řešit takové situace s profesionálním přístupem a bez emocí.
Cíle:
-
Zvýšit profesionalitu pracovníků
-
Zvýšit kvalitu poskytovaných služeb
-
Zdokonalit se v technikách pro profesionální řešení obtížných komunikačních situací
-
Naučit se zvládat nepříjemné chování a agresi klienta bez emocí a osobního vyčerpání
Obsah kurzu:
-
Základní typy komunikačně obtížných způsobů jednání
-
Některé nekonfliktní strategie jednání a techniky řešení konfliktů dle potřeb účastníků školení
-
Agrese a pravidla jednání s naštvaným kolegou
-
Manipulace a kontramanipulativní techniky v komunikaci s kolegy
-
Jak zvládnout a osobně ustát nepříjemné komunikační situace
-
Praktická cvičení
Tréninkový vzdělávací program sestavíme podle požadavků zadavatele s ohledem na potřeby konkrétní skupiny
pracovníků.