Komunikačně obtížné situace
Kurz je určen pro pracovníky personálního oddělení obchodních společností i úřadů, kteří jsou v rámci plnění pracovních povinností vystaveni komunikačně nepříjemným situacím se svými kolegy, zákazníky, dodavateli. Cílem školení je naučit se řešit takové situace s profesionálním přístupem a bez emocí.
Cíle:
- Zvýšit profesionalitu pracovníků
- Zvýšit kvalitu poskytovaných služeb
- Zdokonalit se v technikách pro profesionální řešení obtížných komunikačních situací
- Naučit se zvládat nepříjemné chování a agresi klienta bez emocí a osobního vyčerpání
Obsah kurzu:
- Základní typy komunikačně obtížných způsobů jednání
- Některé nekonfliktní strategie jednání a techniky řešení konfliktů dle potřeb účastníků školení
- Agrese a pravidla jednání s naštvaným kolegou
- Manipulace a kontramanipulativní techniky v komunikaci s kolegy
- Jak zvládnout a osobně ustát nepříjemné komunikační situace
- Praktická cvičení
Tréninkový vzdělávací program sestavíme podle požadavků zadavatele s ohledem na potřeby konkrétní skupiny pracovníků.