Jak vést přijímací pohovor

Kurz je určen pro personalisty a je zaměřený na přípravu, realizaci a vyhodnocení pohovoru s uchazečem o zaměstnání. Cílem školení je zvýšit kvalitu poskytovaných služeb internímu zákazníkovi a tím i jeho spokojenost, najít potřebné vstupy a výstupy přijímacího pohovoru a naučit se vést efektivní rozhovor s uchazečem.

Cíle:

  • Zvýšit profesionalitu pracovníků
  • Naučit se vést efektivní rozhovor s uchazečem
  • Naučit se vyhodnocovat průběh jednání s uchazečem o zaměstnání
  • Zvýšit kvalitu poskytovaných služeb internímu zákazníkovi a tím i jeho spokojenost
  • Najít potřebné vstupy a výstupy přijímacího pohovoru
  • Naučit se vést efektivní rozhovor s uchazečem

Obsah kurzu:

  • Komunikační dovednosti ve vedení přijímacího pohovoru
  • Chyby při vybírání pracovníků
  • Komunikační bariéry
  • Příprava na pohovor
  • Struktura pohovoru
  • Doporučené otázky
  • Získávání odpovědí
  • Pozorování
  • Pomocné a výsledkové dokumenty
  • Praktická cvičení

Tréninkový vzdělávací program sestavíme podle požadavků zadavatele s ohledem na potřeby konkrétní skupiny pracovníků.