Jak vést přijímací pohovor
Kurz je určen pro personalisty a je zaměřený na přípravu, realizaci a vyhodnocení pohovoru s uchazečem o zaměstnání. Cílem školení je zvýšit kvalitu poskytovaných služeb internímu zákazníkovi a tím i jeho spokojenost, najít potřebné vstupy a výstupy přijímacího pohovoru a naučit se vést efektivní rozhovor s uchazečem.
Cíle:
- Zvýšit profesionalitu pracovníků
- Naučit se vést efektivní rozhovor s uchazečem
- Naučit se vyhodnocovat průběh jednání s uchazečem o zaměstnání
- Zvýšit kvalitu poskytovaných služeb internímu zákazníkovi a tím i jeho spokojenost
- Najít potřebné vstupy a výstupy přijímacího pohovoru
- Naučit se vést efektivní rozhovor s uchazečem
Obsah kurzu:
- Komunikační dovednosti ve vedení přijímacího pohovoru
- Chyby při vybírání pracovníků
- Komunikační bariéry
- Příprava na pohovor
- Struktura pohovoru
- Doporučené otázky
- Získávání odpovědí
- Pozorování
- Pomocné a výsledkové dokumenty
- Praktická cvičení
Tréninkový vzdělávací program sestavíme podle požadavků zadavatele s ohledem na potřeby konkrétní skupiny pracovníků.