Interfiremní komunikace aneb budování pozitivních vztahů ve společnosti
Kurz je určen pro personalisty obchodních a státních institucí a je zaměřený na pozitivní přístup a profesionální jednání se zaměstnanci při řešení konkrétních pracovních situacích, včetně nekonfliktního řešení obtížných komunikačních situací. Cílem školení je zlepšit komunikační dovednosti v jednání s interním zákazníkem.
Cíle:
- Zvýšit profesionalitu pracovníků
- Posílit povědomí účastníků o významu interního zákazníka a postavení pracovníků v oddělení HR
- Zvýšit kvalitu poskytovaných služeb internímu zákazníkovi a tím i jeho spokojenost
- Zlepšit své komunikační dovednosti
- Naučit se řešit některé nestandardní situace bez emocí a se zachováním profesionálního přístupu
- Naučit se pozitivně působit na svého komunikačního partnera a tím předcházet případným konfliktům.
Obsah kurzu:
- Podstata práce v oddělení HR
- Kdo je interní zákazník, jeho potřeby a očekávání
- Firemní kultura - profesionální přístup
- Pozitivní způsob komunikace v jednání s interním klientem
- Co do komunikace s kolegou nepatří
- Námitky interních klientů, postup zvládání námitek
- Prevence a řešení konfliktů
- Vhodná strategie jednání s různými typy lidí
- Praktická cvičení
Tréninkový vzdělávací program sestavíme podle požadavků zadavatele s ohledem na potřeby konkrétní skupiny pracovníků.