Interfiremní komunikace aneb budování pozitivních vztahů ve společnosti

Kurz je určen pro personalisty obchodních a státních institucí a je zaměřený na pozitivní přístup a profesionální jednání se zaměstnanci při řešení konkrétních pracovních situacích, včetně nekonfliktního řešení obtížných komunikačních situací. Cílem školení je zlepšit komunikační dovednosti v jednání s interním zákazníkem.

Cíle:

  • Zvýšit profesionalitu pracovníků
  • Posílit povědomí účastníků o významu interního zákazníka a postavení pracovníků v oddělení HR
  • Zvýšit kvalitu poskytovaných služeb internímu zákazníkovi a tím i jeho spokojenost
  • Zlepšit své komunikační dovednosti
  • Naučit se řešit některé nestandardní situace bez emocí a se zachováním profesionálního přístupu
  • Naučit se pozitivně působit na svého komunikačního partnera a tím předcházet případným konfliktům.

Obsah kurzu:

  • Podstata práce v oddělení HR
  • Kdo je interní zákazník, jeho potřeby a očekávání
  • Firemní kultura - profesionální přístup
  • Pozitivní způsob komunikace v jednání s interním klientem
  • Co do komunikace s kolegou nepatří
  • Námitky interních klientů, postup zvládání námitek
  • Prevence a řešení konfliktů
  • Vhodná strategie jednání s různými typy lidí
  • Praktická cvičení

Tréninkový vzdělávací program sestavíme podle požadavků zadavatele s ohledem na potřeby konkrétní skupiny pracovníků.