Interfiremní komunikace aneb budování pozitivních vztahů ve společnosti
Kurz je určen pro personalisty obchodních a státních institucí a je zaměřený na pozitivní přístup a profesionální
jednání se zaměstnanci při řešení konkrétních pracovních situacích, včetně nekonfliktního řešení obtížných
komunikačních situací. Cílem školení je zlepšit komunikační dovednosti v jednání s interním zákazníkem.
Cíle:
-
Zvýšit profesionalitu pracovníků
-
Posílit povědomí účastníků o významu interního zákazníka a postavení pracovníků v oddělení HR
-
Zvýšit kvalitu poskytovaných služeb internímu zákazníkovi a tím i jeho spokojenost
-
Zlepšit své komunikační dovednosti
-
Naučit se řešit některé nestandardní situace bez emocí a se zachováním profesionálního přístupu
-
Naučit se pozitivně působit na svého komunikačního partnera a tím předcházet případným konfliktům.
Obsah kurzu:
-
Podstata práce v oddělení HR
-
Kdo je interní zákazník, jeho potřeby a očekávání
-
Firemní kultura - profesionální přístup
-
Pozitivní způsob komunikace v jednání s interním klientem
-
Co do komunikace s kolegou nepatří
-
Námitky interních klientů, postup zvládání námitek
-
Prevence a řešení konfliktů
-
Vhodná strategie jednání s různými typy lidí
-
Praktická cvičení
Tréninkový vzdělávací program sestavíme podle požadavků zadavatele s ohledem na potřeby konkrétní skupiny
pracovníků.