Hotelová recepční
Kurz je určen pro hotelové recepční, které jsou v každodenním osobním i telefonickém kontaktu s hosty, s profesionálním přístupem poskytují očekávaný servis při ubytovávání hostů a plnění všech jejich požadavků. Cílem programu je zdokonalit se v komunikačních dovednostech při jednání s hostem osobně i po telefonu a naučit se postupům při jednání s hotelovými hosty.
Cíle:
- Zdokonalení komunikačních dovedností při jednání s klientem osobně i po telefonu
- Naučit se pozitivně působit na klienta
- Naučit se postupům při jednání s hotelovými hosty
- Seznámit se společenskou etiketou a dalšími dovednostmi, které potřebuje profesionální recepční
Obsah kurzu:
- Profesionální přístup k práci s klienty
- Osobnost recepční, Profesionální image
- Potřeby a očekávání hosta
- Jak pozitivně působit v kontaktu s hostem
- Co do komunikace s hosty nepatří
- Postupy pro jednání s hotelovými hosty
- Základy společenského chování
- Praktická cvičení
Tréninkový vzdělávací program sestavíme podle požadavků zadavatele s ohledem na potřeby konkrétní skupiny pracovníků.