Hotelová recepční

Kurz je určen pro hotelové recepční, které jsou v každodenním osobním i telefonickém kontaktu s hosty, s profesionálním přístupem poskytují očekávaný servis při ubytovávání hostů a plnění všech jejich požadavků. Cílem programu je zdokonalit se v komunikačních dovednostech při jednání s hostem osobně i po telefonu a naučit se postupům při jednání s hotelovými hosty.

Cíle:

  • Zdokonalení komunikačních dovedností při jednání s klientem osobně i po telefonu
  • Naučit se pozitivně působit na klienta
  • Naučit se postupům při jednání s hotelovými hosty
  • Seznámit se společenskou etiketou a dalšími dovednostmi, které potřebuje profesionální recepční

Obsah kurzu:

  • Profesionální přístup k práci s klienty
  • Osobnost recepční, Profesionální image
  • Potřeby a očekávání hosta
  • Jak pozitivně působit v kontaktu s hostem
  • Co do komunikace s hosty nepatří
  • Postupy pro jednání s hotelovými hosty
  • Základy společenského chování
  • Praktická cvičení

Tréninkový vzdělávací program sestavíme podle požadavků zadavatele s ohledem na potřeby konkrétní skupiny pracovníků.