Aktivní oslovování
Kurz je určen pro prodejce a pracovníky call center, jejichž cílem je přesvědčit zákazníka po telefonu, domluvit schůzku prodejci, vzbudit zájem o nabízenou službu či produkt a nenechat se odbýt při prvním projevu nezájmu ze strany zákazníka.
Cíle:
- Zvýšit profesionalitu pracovníků
- Zvýšit kvalitu poskytovaných služeb
- Zlepšit komunikační dovednosti se zaměřením na aktivní oslovování, nabídku a prodej služeb
- Naučit se, jak využít komunikační techniky s cílem získat důvěru klienta a získat příležitost k nabídce služeb
- Naučit se vhodné odpovědi na nejčastější prodejní námitky
- Umět překonat odmítnutí a dovést hovor ke stanovenému cíli
Obsah kurzu:
- Kdo je oslovovaný klient, jeho nejčastější reakce
- Komunikační dovednosti při aktivním oslovování
- Příprava operátora
- Fáze telefonického hovoru při aktivním oslovování klientů
- Efektivní zvládání námitek
- Jak se motivovat při častém odmítnutí
Tréninkový vzdělávací program sestavíme podle požadavků zadavatele s ohledem na potřeby konkrétní skupiny pracovníků.