Aktivní oslovování
Kurz je určen pro prodejce a pracovníky call center, jejichž cílem je přesvědčit zákazníka
po telefonu, domluvit schůzku prodejci, vzbudit zájem o nabízenou službu či produkt a nenechat
se odbýt při prvním projevu nezájmu ze strany zákazníka.
Cíle:
-
Zvýšit profesionalitu pracovníků
-
Zvýšit kvalitu poskytovaných služeb
-
Zlepšit komunikační dovednosti se zaměřením na aktivní oslovování, nabídku a prodej služeb
-
Naučit se, jak využít komunikační techniky s cílem získat důvěru klienta a získat příležitost k nabídce
služeb
-
Naučit se vhodné odpovědi na nejčastější prodejní námitky
-
Umět překonat odmítnutí a dovést hovor ke stanovenému cíli
Obsah kurzu:
-
Kdo je oslovovaný klient, jeho nejčastější reakce
-
Komunikační dovednosti při aktivním oslovování
-
Příprava operátora
-
Fáze telefonického hovoru při aktivním oslovování klientů
-
Efektivní zvládání námitek
-
Jak se motivovat při častém odmítnutí
Tréninkový vzdělávací program sestavíme podle požadavků zadavatele s ohledem na potřeby konkrétní skupiny
pracovníků.