Komunikační dovednosti

Kurz je určen pro všechny, kteří chtějí zlepšit své komunikační dovednosti v každodenním telefonickém či osobním kontaktu s lidmi, řešit tak každodenní situace bez zbytečných konfliktů a tím budovat pozitivní vztahy se schopností prosadit svůj názor.

Cíle:

  • Zlepšit komunikační dovednosti v kontaktu s lidmi
  • Naučit se, jak pozitivně působit v komunikaci a předcházet tak konfliktům
  • Naučit účastníky používat účinné komunikační techniky
  • Naučit se nebrat si osobně nastalé komunikační situace a řešit je bez emocí

Obsah kurzu:

  • Profesionální přístup
  • Kdo je můj komunikační partner, jeho potřeby a očekávání
  • Zásady efektivní sociální komunikace
  • Pozitivní komunikační a vztahové prvky
  •  Možnosti ovlivňování
  • Nekonfliktní sebeprosazování
  • Prevence a řešení konfliktů
  • Praktická cvičení

Tréninkový vzdělávací program sestavíme podle požadavků zadavatele.